Peixin hà participatu à u TECHNOTEX 2018 in Mumbai, India

nutizie (3)

Da u 28 à u 29 di Ghjugnu, a Fiera Techno Tex India hè stata fatta in Mumbai. Cum'è unu di i fornituri più prufessiunali, u Gruppu PEIXIN era diventatu più è più famosu. Eramu tantu felici chì avemu ottinutu una bella racolta. Più assai e più persone sapemu di noi è mostranu un grande interessu in i nostri machini. È u vostru sustegnu serà assai apprezzatu.

Durante a fiera, à causa di a nostra tecnulugia avanzata, di alta qualità è di u megliu serviziu dopu a vendita, PEIXIN Machinery avia attiratu assai clienti in tuttu u mercatu. Dopu a nostra introduzione di e funzioni di a nostra macchina, analista di u pruduttu è u prucessu tecnologicu, parechji clienti anu elogiatu a machina, in particulare a nostra macchina di pannolini. Avemu fattu u nostru megliu per risponde tutte e dumande in modu chjaru è currettamente. Tutti i clienti eranu cuntenti cù u nostru serviziu. 

I tessuti tecnici sò materiali tessili è prudutti usati per e so prestazioni tecniche è e so proprietà funzionali. A u cuntrariu di i tessuti cunvenziunali utilizati tradiziunali per u vestitu o l'arredurazione, i tessuti tecnichi sò usati basamente per via di e so proprietà fisiche è funzionali specifiche è sopratuttu da altre industrie d'utilizatori è parechji cumpratori istituzionali.

U Settore Tessile Tecnicu hè unu di i segmenti più veloci di l'Economia Indiana. L'India hà una parte di 4-5% in a dimensione di u Mercatu Globale di Tessuti Tecnichi à traversu i dodici segmenti di Tessuti Tecnici. Stu settore hè previstu di vede una crescita di doppia cifra in l'anni à vene. Per u 2020-21 a dimensione di u mercatu serà prevista per ghjunghje in una dimensione di u mercatu Rs. 2 lakh crores.


Tempu di posta: 23 mar-2020