Peixin hà participatu à ANDTEX 2019 in Bangkok, Tailanda

nutizie (4)

ANDTEX 2019  hè l'avvenimentu in u quale i pruduttori, ricercatori, utilizatori è dirigenti di l'industria non tessuti è ingenierati da u mondu si riuniscenu per scopre a ricchezza di novi opportunità di cummerciale per i tessuti non tessuti è di igiene dispunibili in u Sudeste Asiaticu.

L'Asia Sud-Est hè cumpostu da 11 paesi cumpresi Tailanda, Indonesia è Malasia, cun una populazione cumminata di 640 milioni di persone. Più di 10 milioni di novi criati nascenu ogni annu, a populazione femina da 300 milioni, è a populazione anziana / anziana di 40 milioni.
A capacità attuale di produzzione di non tessuti hè inadegwata per suddisfà a dumanda di i cunsumatori in a regione, in particulare per i prudutti non tessuti spuntati, chì ùn sò micca fabbricati in Tailandia o in Sud-Asia.

Durante a fiera, à causa di a nostra tecnulugia avanzata, di alta qualità è di u megliu serviziu dopu a vendita, PEIXIN Machinery avia attiratu assai clienti in tuttu u mercatu. Dopu a nostra introduzione di e funzioni di a nostra macchina, analista di u produttu è di u prucessu tecnologicu, parechji clienti anu elogiatu a machina, in particulare a nostra macchina di pannolini è a macchina sottostrada. Avemu fattu u nostru megliu per risponde tutte e dumande in modu chjaru è currettamente. Tutti i clienti eranu cuntenti cù u nostru serviziu. 

Invertimu più è più in ricerca è sviluppu è implementà sistemi di gestione avanzati perchè sempre vulemu raghjugna un passu avanti. È a speranza di spustà un futuru più luminoso cù tutti i nostri clienti.


Tempu di posta: 23 mar-2020